Cumpără ACUM sau înscrie-te folosind formularul de mai jos pentru a te înscrie la următoarea grupă. Vei avea acces anticipat la materiale (video, fișiere Excel, Word și PDF).
Formular de preînscriere →- Descriere
- Curriculum
- Recenzii
Training acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației
Participă la un training acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, care îți oferă certificare recunoscută la nivel național și oportunități reale de dezvoltare profesională!
Obiectiv general
Deprinderea conceptelor financiare de bază în vederea luării unor decizii financiare informate pe diferite orizonturi de timp. De asemenea, cursul vizează realizarea următoarelor obiective:
- Familiarizarea cu etapele procesului decizional;
- Identificarea principalelor tipuri de erori şi biasǎri cognitive care pot distorsiona deciziile financiare;
- Dezvoltarea capacitǎţii de a lua decizii financiare informate, relevante şi sustenabile;
- Dezvoltarea gândirii raţionale în luarea deciziilor financiare;
- Dezvoltarea abilitǎţilor de a determina prin calcul diverse aspecte financiare;
- Dezvoltarea gândirii pe termen lung în optimizarea deciziilor financiare.
Cursul va oferă cunoștințele, informații și abilitățile necesare pentru a culege, asambla și interpreta date, transformându-le în informații utile pentru companie. La acest curs veți învăța să participați în afaceri de pe picior de egalitate, cu acces deplin la informațiile si cu resursele necesare, atât umane cat si electronice, pentru a va putea folosi activ si inteligent ocaziile favorabile in afaceri.
Pentru cine este acest program?
Persoanelor din mediul privat sau public – indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o dezvoltare a competențelor si abilitaților.
- ANTREPRENOR – devenind mai eficient și mai organizat și obține o perspectivă de ansamblu asupra companiei tale
- MANAGERI NONFINANCIARI/COORDONATORI – pentru a obține o viziune de ansamblu asupra situației financiare a companiei
- CELOR CARE VOR SA AVANSEZE IN CARIERA sau sa urmeze o cariera noua
- PERSOANE CU ALTE SPECIALIZĂRI (ingineri, doctori, psihologi, formatori, chimiști, sau orice alceva), dar care au tangenta directa cu afacerile și doresc să reușească sa vorbească “aceeași limbă”
Cum se desfășoară cursurile?
Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți!
Care sunt avantajele cursurilor on-line?
Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs.
Fără Examen
Fiecare participant va trebui sa participe la curs pentru a obține diploma de participare. Model Diplomă de participare primită după finalizarea cursului:
Beneficiile cursanților și absolvenților
- Curs interactiv, live 100%,
- Veți învăța practic cadrul legislativ actual aplicabil mediului economic, pentru administrarea eficientă și performantă a celui mai important activ – resursa umană,
- Veți cunoaște utilizarea practică a instrumentelor utilizate în managementul resurselor umane,
- Veți învața să aplicați principiile fundamentale ale legislației muncii,
- Vă veți dezvolta capacitatea de a dezvolta afacerea în vederea asigurării celor mai bune rezultate organizaționale,
- Veți beneficia de materiale și modele care vă vor ajuta în practică,
- Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului, cu sesiuni de întrebări și răspunsuri.
Lector Dr. Anca Nichita
Este cadru universitar la Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia. A obţinut titlul de doctor în finanţe la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, dupǎ ce a absolvit un program de licenţǎ (ca şefă de promoţie) şi unul de masterat în domeniul economic la aceeaşi universitate. Tel 0758758862 – Coordonator program
Ce spun cursanții
“Cursul îți deschide orizontul spre foarte multe situații în care pot fi aplicate cunoștințe de afaceri și te ajută să îți consolidezi noțiunile pe care le întâlnești în domeniul afacerilor. Este un program interesant și foarte flexibil, astfel încât poți cu ușurință să îl urmezi chiar dacă ai un job. Îl recomand cu încredere!” – Ana Danila, Cursant “Recomand programul tuturor celor care vor să devină consultanți în domeniul afacerilor sau să se perfecționeze în acest domeniu. Este printre puținele programe de formare profesionale în business de la nivel național care este recunoscut la nivel european .” – Ioana Suciu, Cursant