Termeni și Condiții
Consultă termenii și condițiile pentru a înțelege drepturile, obligațiile și regulile de utilizare a serviciilor noastre.
Părțile:
1. AMC BUSINESS GATE S.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2131/2013, având Cod Unic de Înregistrare 31957840, EUID ROONRC.J12/2131/2013, reprezentată legal de Anamaria Popa, în calitate de furnizor de servicii de formare profesională, denumit în continuare și Centrul de formare AMC
și
2. Orice persoană juridică sau fizică (delegată sau nu din partea unei persoane juridice) care își exprimă dorința achiziționării unui serviciu sau a unui un pachet de servicii sau dorește participarea la unul dintre programele sau evenimentele organizate de către AMC Business gate , în calitate de beneficiar/client (se pot regăsi sub ambele denumiri în document)
Capitolul I
1. Obiectul contractului:
Achiziționarea de servicii de formare profesională, sau a altor servicii / pachete de servicii pentru care AMC Business gate este autorizat sau are dreptul legal să le organizeze pe teritoriul Uniunii Europene în conformitate cu prevederile statutare.
2. Principii ale colaborării cu AMC Business Gate:
2.1. Orice serviciu sau pachet de servicii (formare, perfecționare, organizare de evenimente, conferințe) achiziționat de la AMC Business gate se supune termenilor și condițiilor de mai jos dacă părțile nu convin altfel printr-un alt contract de prestări servicii sau altă formă de exprimare a unui acord bilateral.
2.2. Necunoașterea termenilor și condițiilor contractuale nu poate fi invocată sub nicio formă de niciuna dintre părți
2.3. Orice fișă individuală de înscriere (document care poate fi găsit pe site-ul Centrului de Formare AMC la secțiunea înscrieri www.amc360.ro care întrunește condițiile de formă – reprezintă o comandă fermă din partea beneficiarului sau clientului și naște drepturi și obligații atât pentru furnizor cât și pentru beneficiarul direct sau indirect al serviciului prestat de furnizor
2.4. Prin completarea și transmiterea fișei individuale de înscriere, beneficiarul serviciilor își asumă totalitatea termenilor și condițiilor contractuale prezente pe pagina de web a Centrului de Formare AMC www.amc360.ro precum și clauzele menționate în fișa individuală de înscriere.
3. Definirea unor termeni:
3.1. Beneficiar: client persoană fizică sau juridică, cursant, participant la un program de formare/perfecționare, persoana care beneficiază, contra-cost, de serviciile oferite de AMC Business gate.
3.2. Plătitor/Cumpărător: instituția publică și privată sau persoana fizică care suportă costurile serviciilor furnizate de AMC Business gate . Plătitorul indiferent de forma de organizare sau de faptul că este persoană fizică este obligat să cunoască și să își asume din punct de vedere legal Termenii și condițiile contractuale.
3.3. Fișa individuală de înscriere este documentul prin care un potențial beneficiar își exprimă în mod ferm intenția de a contracta un serviciu sau un pachet de servicii de la AMC Business gate
3.4. Persoană delegată: este persoana fizică ce participă efectiv la unul din serviciile oferite de AMC Business gate și este, de cele mai multe ori, beneficiarul direct al serviciilor. Din punctul de vedere al obligațiilor persoană delegată este direct responsabilă de urmărirea îndeplinirii obligațiilor descrise în termenii și condițiile contractuale
3.5. Obligația de plată: plata serviciilor comandate revine cumpărătorului definit la pct. 3.2. în numele căruia s-au emis documente fiscale (facturi fiscale) și ale cărui date sunt colectate la punctul nr. 2 ”Date de facturare” din fișa individuală de înscriere. Obligația de plată se naște din momentul confirmării în scris, de regulă prin e-mail, din partea furnizorului către beneficiar/client.
Capitolul II
1. Durata termenilor și condițiilor contractuale care se aplică părților
1.1. Durata generală a termenilor și condițiilor contractuale valabile între părți este de 1 an sau până la până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate de către părți
1.2. Durata de stocare a documentelor care au stat la baza nașterii relației contractuale este dată de legislația specifică (Cod Fiscal, Legile din domeniul formării/perfecționării ș.a.m.d.) și patronată de legislația specifică în domeniul protecției datelor cu caracter personal (Regulamentul (UE) 2016/679).
Capitolul III
1. Valoarea serviciilor și obligația de plată
1.1. Valoarea totală a serviciilor va rezulta din serviciile efectiv comandate, calculate la numărul participanților la fiecare eveniment organizat de AMC Business gate , în baza tarifelor exprimate în Grila programelor de perfecționare, în invitațiile adresate beneficiarului/clientului, în achizițiile făcute prin orice sistem informatic de atribuire electronic (ex. SICAP – www.e-licitatie.ro ș.a.), în facturile fiscale emise de furnizor către beneficiar/client/cumpărător și a condițiilor din prezentul contract.
1.2. În cazul cursurilor autorizate de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației Naționale taxa pentru re-programare (reexaminare) a examenului de absolvire se tarifează cu suma de 490 lei (TVA inclus).
Capitolul IV
1. Obligațiile Centrului de Formare AMC
1.1. Să dețină toate autorizările și să îndeplinească toate condițiile legale pentru serviciile ofertate către beneficiar /client
1.2. Să informeze beneficiarul/clientul cu eventualele modificări substanțiale ale serviciilor ofertate
1.3. Să emită factura fiscală pentru serviciile comandate, confirmate și verificate împreună cu beneficiarul/clientul
1.4. Programele de formare profesională organizate de către AMC Business gate trebuie să respecte actele normative privind formarea profesională a adulților și/sau Hotărârea Guvernului nr. 1066/2008 privind formarea profesională a funcționarilor publici
1.5. Să organizeze programele de perfecționare și de formare profesională în condiții de calitate și eficiență
1.6. Să înmâneze participanților, la finalizarea programelor de perfecționare, certificate de participare eliberate de către AMC Business gate , în acord cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, respectiv a Hotărârii Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici
1.7. Să asigure resursele umane, materiale și tehnice de derulare a activităților și serviciilor prestate în conformitate cu oferta generală sau specifică adresată beneficiarului/clientului
1.8. Să comunice beneficiarului/clientului orice modificare survenită în graficul derulării unei activități contractate
1.9. Să anunțe beneficiarul/clientul în timp cuvenit, asupra oricăror schimbări neprevăzute apărute în timpul derulării serviciilor ce fac obiectul termenilor și condițiilor contractuale.
2. Drepturile Centrului de Formare AMC
2.1. Să utilizeze fotografii și/sau materiale video realizate în cadrul evenimentelor desfășurate pentru promovarea activității sale
2.2. Să refuze furnizarea serviciilor oferite beneficiarului/clientului pe motivul unui comportament care contravine normelor de bună-conduită în momentul interacțiunii cu reprezentanți ai furnizorului, cu alți clienți/beneficiari sau furnizori ai Centrului de Formare AMC sau dacă există credite nestinse în relația cu beneficiarul
2.3. Să modifice programul de formare profesională/perfecționare pentru buna derulare a acestuia și pentru a facilita accesul la serviciile oferite pentru beneficiar/client
2.4. În situația în care, din motive întemeiate, o persoană resursă/lector/coordonator nu poate participa la un eveniment/curs/seminar/conferință/program de formare/perfecționare furnizorul poate oferi o soluție alternativă pentru buna derulare a activității ofertate beneficiarului/clientului neafectând substanțial calitatea serviciului ofertat. Într-o astfel de situație nu este obligatorie o informare prealabilă a participanților,
2.5. Să modifice, completeze, anuleze un formator/lector/invitat din cadrul unui eveniment anunțat dacă acest fapt nu afectează programul de derulare a cursului/evenimentului/conferinței,
2.6. În situația în care din motive organizatorice furnizorul nu poate presta din vina sa sau a unui terț o activitate, acesta poate oferi servicii alternative la nivelul celor ofertate
3. Obligațiile beneficiarului/clientului
3.1. Să consulte pagina www.amc360.ro cu referire la detaliile profesionale și organizatorice privind oferta de programe de formare profesională/perfecționare a Centrului de Formare AMC
3.2. Să achite contravaloarea prestațiilor oferite de furnizor în termenul menționat pe documentul / documentele de plată
3.3. Să aducă la cunoștința furnizorului orice problemă legată de serviciile prestate
3.4. Să cunoască faptul că fișa individuală de înscriere care întrunește toate condițiile de formă (completată integral, datată, semnată atât individual cât și de reprezentantul instituției plătitoare) reprezintă o comandă fermă din partea instituției, ține loc de contract între părți și generează drepturi și obligații în conformitate cu termenii și condițiile afișate pe pagina Centrului de Formare AMC, www.amc360.ro
3.10. Să cunoască faptul că înscrierea participanților se face în limita locurilor disponibile, în ordinea primirii fișelor de înscriere, la numărul de fax: 0749542991 sau pe adresa de e-mail: cursuri@amc360.ro iar confirmarea înscrierii va fi transmisă în scris pe adresa(ele) de e-mail completată în fișa individuală de înscriere și va conține facturile proforme sau fiscale pentru serviciile comandate
3.11. Să cunoască faptul că în lipsa primirii confirmării prin e-mail a înscrierii/comenzii ferme furnizorul are dreptul de a nu presta serviciile comandate și că îi revine beneficiarului/clientului/delegatului obligația de a contacta telefonic furnizorul pentru detalii suplimentare
3.12. Să cunoască faptul că nu sunt luate în considerare fișele de înscriere care nu sunt aprobate de conducătorul instituției (semnătură și ștampilă) sau care nu conțin toate elementele completate în fișa individuală de înscriere
3.13. Să cunoască faptul că prin semnarea fișei individuale de înscriere beneficiarul își exprimă acordul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – scopul prelucrării este furnizarea de informații cu privire la organizarea programelor de perfecționare și promovarea ofertei Centrului de Formare AMC. Promovarea ofertei furnizorului se face prin e-mail, rețelele virtuale de socializare (Facebook, Instagram, Twitter etc.), fax, telefon, mesaje scrise și pot include expunerea unor date biometrice (materiale fotografice, video și audio) colectate de furnizor din sala/sălile de conferință, exclusiv cu ocazia organizării unor evenimente profesionale: poze de grup, filmări din cadrul sesiunilor de formare profesională
3.14. Să aibă o conduită civilizată în raport cu furnizorul, cu persoanele implicate în activitatea pe care furnizorul o prestează sau cu terții cu care intră în contact pe durata activității prestate direct sau indirect de furnizor
3.15. Să prezinte documentele solicitate de către furnizorul de servicii, să completeze formularistica specifică activității prestate de furnizor
3.16. Să participe la sesiunile de perfecționare, testare, evaluare conform graficului/orarului comunicat, afișat sau convenit (poate fi și verbal) în cadrul ședințelor/deschiderilor de curs
3.17. Să cunoască normele privind securitatea muncii și să prevadă riscurile provenite dintr-o eventuală deplasare în afara locului de muncă, a domiciliului sau sediului social unde își are în mod normal activitatea.
3.18. Să participe la instruirea inițială
3.19. Certificatul de absolvire emis de Ministerul Muncii și Ministerul Educației trebuie ridicat personal sau printr-un împuternicit de la sediul Centrului de Formare AMC din Cluj Napoca, str. Maramuresului nr. 59A, în intervalul orar 12:30 – 16:00. După depășirea termenului de 2 ani, pentru ridicarea certificatului de absolvire, va trebui să achitați o taxă suplimentară în valoare de 490 lei. Taxa poate fi achitată prin ordin de plată (Beneficiar: AMC Business gate , CUI 33269758, Banca Transilvania RO03BTRLRONCRT0434789202, detalii plată: taxa de eliberare certificat după 2 ani pentru numele și prenumele dumneavoastră) sau prin card bancar în momentul eliberării
4. Drepturile beneficiarului/clientului
4.1. Să primească serviciile contractate și achitate în relația cu AMC Business gate în conformitate cu oferta generală sau specifică
4.2. Să primească documentele care atestă participarea/absolvirea programului de formare și alte documente necesare
4.3. Să primească, contra-cost, duplicat după certificatul de participare/absolvire, în cazul pierderii/deteriorării acestuia
4.4. Să participe și la alte activități de socializare propuse de furnizor în perioada cursului, doar dacă acestea nu afectează prezența obligatorie la sesiunile de formare profesională
4.5. Să fie informat cu privire la datele cu caracter personal pe care AMC Business gate le deține exclusiv în relația cu beneficiarul/clientul/delegatul
4.6. Să solicite ștergerea sau actualizarea datelor pentru care acesta și-a exprimat consimțământul
4.7. Să se opună anumitor prelucrări de date personale, pentru motive întemeiate și legitime, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare
4.8. Să solicite încetarea prelucrării datelor personale în scopul promovării imaginii sau a ofertelor furnizorului
4.9. Să aibă acces și posibilitatea de completare/modificare asupra datelor cu caracter personal furnizate în relația cu AMC Business gate, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare
Capitolul V
1. Penalități:
1.1. Eventualele întârzieri de plăți implică pentru beneficiar/client penalități reprezentând 1 % pe zi din valoarea totală a facturilor, sumă ce va fi achitată în contul Centrului de Formare AMC
1.2. AMC Business gate este îndreptățit să nu acorde servicii către beneficiar/client dacă plățile nu s-au efectuat conform termenului descris în articolului 3.1 din Capitolul IV al termenilor și condițiilor contractuale
Capitolul VI
1. Date cu caracter personal – Politica de securitate a datelor cu caracter personal
1.1. Furnizorul declară că respectă normele și obligațiile impuse de dispozițiile în vigoare, privind protecția datelor cu caracter personal
1.2. Furnizorul este conștient de faptul că normele europene din Regulamentul UE 679/2016 se aplică oricărui operator de date sau împuternicit situat în Uniunea Europeană și oricărei persoane care prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor vizate situate în Uniunea Europeană sau care le furnizează servicii. Prin urmare, furnizorul confirmă respectarea deplină a următoarelor prevederi, inclusiv dar fără a se limita la:
1.2.1. Capacitatea de a respecta drepturile persoanelor vizate privind accesul la date, ștergerea, corectarea sau transferul datelor personale
1.2.2. Informarea în caz de incident de securitate a datelor a tuturor destinatarilor relevanți, într-un interval maxim de 72 ore și, în cazul Prestatorului nu mai târziu de 24 ore de la momentul în care o astfel de încălcare a securității datelor a ajuns în atenția acestuia
1.2.3. Îndeplinirea tuturor îndatoririlor obligatorii privind documentarea conformării cu Regulamentul (UE) 2016/ 679
1.3. Datele cu caracter personal nu pot deveni accesibile sau comunicate unor terțe părți neautorizate sau puse la dispoziție spre utilizare într-un alt mod. Prin urmare, AMC Business gate va lua toate măsurile tehnice și în special organizatorice necesare, în ceea ce privește obligațiile asumate prin această clauză:
1.3.1. Va împiedica persoanele neautorizate să obțină acces la sistemele de prelucrarea datelor cu care sunt prelucrate sau utilizate datele cu caracter personal
1.3.2. Va preveni utilizarea fără autorizație a sistemelor de prelucrare a datelor
1.3.3. Se va asigura că persoanele care au dreptul să utilizeze un sistem de prelucrare a datelor au acces numai la datele la care au Drept de acces și că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în cursul prelucrării sau utilizării și după stocare
1.3.4. Se va asigura că datele cu caracter personal nu pot fi citite, copiate, modificate sau eliminate fără autorizație în timpul transmiterii electronice sau transportului și că este posibil să verifice și să decidă către care organisme se dorește să se efectueze transferul datelor cu caracter personal prin mijloace de transmitere a datelor
1.3.5. Se va asigura că poate verifica și stabili dacă și de către cine au fost introduse, modificate sau eliminate datele cu caracter personal în/din sistemele de prelucrare a datelor
1.3.6. Se va asigura că, în cazul unei acțiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, datele sunt prelucrate strict în conformitate cu termenii și condițiile contractuale
1.3.7. Se va asigura că datele cu caracter personal sunt protejate de distrugere sau pierdere accidentală
1.3.8. Se va asigura că datele colectate în scopuri diferite pot fi prelucrate separat.
Capitolul VII
1. Dispoziții finale
1.1. Forța majoră
1.1.1 Părțile stabilesc de comun acord că sunt exonerate de obligațiile asumate prin prezentul contract, în cazul în care neexecutarea acestor obligații este datorată apariției forței majore, a cărei cauză este independentă de voința părților, imprevizibilă și inevitabilă. Invocarea forței majore de către una din părți presupune obligația acesteia de a anunța în scris celeilalte părți cazul de forță majoră, în termen de 5 (cinci) zile de la data apariției acestuia.
1.2. Jurisdicție
1.2.1. Orice dispută cu privire la aceste termene și condiții contractuale sau la ceea ce decurge din derularea acestora, se va rezolva pe cale amiabilă
1.2.2. În cazul în care nu se găsește o soluție amiabilă, oricare dintre părți poate supune litigiul competenței judecătorești de la sediul furnizorului.
1.3. Modificarea sau completarea termenilor și condițiilor contractuale se poate face numai cu acordul scris al părților. Prin acord scris se înțelege încheierea unui alt contract de prestări-servicii.
Cum primesc factura?
Ulterior completării formularului de înscriere, veți primi pe e-mail factura fiscală. În baza acesteia, puteți face plata serviciilor. În momentul începerii programului de perfecționare veți primi și factura fiscală în original, semnată și stampilată.
Cum plătesc?
PLATA TARIFULUI de instruire la programele de perfecționare se achită numai prin virament, în baza facturilor fiscale emise, în contul Centrului de Formare AMC Business Gate, cod fiscal RO27322105, RONCRT0434789202 deschis la Banca Transilvania; Participarea la programele de perfecţionare ale Centrului de Formare AMC nu este condiţionată de cazare.
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR PERSONALE PRELUCRATE DE Centru de Formare AMC Business Gate
În conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), AMC Business Gate are obligația de a prelucra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate mai jos, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
În ceea ce privește prelucrarea de date cu caracter personal pe care AMC o efectuează, aceasta se realizează atât prin mijloace manuale, cât și prin mijloace automatizate.
Scopurile pentru care vă sunt prelucrate datele cu caracter personal, în principal, sunt:
- Executarea contractelor încheiate între AMC și dvs.;
- Înscrierea la cursurile de formare profesională sau la workshop-uri;
- Eliberarea de diplome și certificate;
- Recrutarea și/ sau angajarea personalului;
- Noutăți comerciale sub forma newsletter-lor, etc.;
Datele cu caracter personal pe care AMC le prelucrează depind în funcție de scopurile prelucrării mai sus menționate, însă vom avea nevoie de la dvs., pentru a putea îndeplini scopurile, de următoarele date cu caracter personal:
- Nume si prenume;
- Adresă de domiciliu;
- Adresă de e-mail (dacă este personală);
- Date cu caracter personal conținute în Cartea de identitate, însă și în documentele de studii: CNP, dată naștere, locul nașterii, funcție, etc.;
- Adresă IP; Identificator de modul Cookie, etc.
La aceste date cu caracter personal au acces și au drept de prelucrare doar persoanele desemnate intern, prin fișa postului. Vă asiguram de securitatea și confidențialitatea pe care le avem în relația cu dumneavoastră. Intern avem implementate proceduri privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal, însă dispunem și de un sistem informatic care ne protejează în fiecare zi. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt transmise către destinatari, împuterniciți, ori terți, după caz (autorități publice centrale/ locale, instituții de învățământ și educație, organizații profesionale, Comisii de autorizare a furnizorilor de Formare Profesională, Ministerul Educației și Cercetării, Ministerul Muncii, Agenția Națională a Funcționarilor Publici, Agenția Națională pentru Calificări, etc.) sau altor colaboratori, însă numai după ce vă anunțăm. Conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), beneficiați de următoarele drepturi:
- dreptul de acces,
- dreptul de rectificare,
- dreptul de ștergere a datelor,
- dreptul de restricționare a prelucării,
- dreptul de portabilitate a datelor,
- dreptul la opoziție,
- dreptul de a nu fi supus unui proces individual automatizat.
Totodată, aveţi posibilitatea de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu sediul în București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne transmiteți o cerere în scris, pe adresa de email: cursuri@amc360.ro
Pentru că dorim să respectăm întocmai Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), vă vom răspunde în maximum 30 zile de la primirea cererii și vă vom înainta un răspuns.
Din păcate, avem și o serie de limitări în ceea ce privește ștergerea datelor cu caracter personal, iar acestea sunt legate de situațiile în care v-am avut ca beneficiari ai cursurilor noastre de formare profesională sau în ceea ce privește contractele individuale de muncă, motive pentru care avem nevoie să vă păstrăm datele așa cum cere legea.
Totuși, dacă nu sunteți de acord cu prelucrările efectuate de AMC Business Gate, vă rugăm să nu utilizați serviciile pe care le oferim.
Anamaria Popa
Administrator
AMC Business gate
Politica de retur / anulare
Taxele/plățile efectuate online pentru participarea la cursurile acreditate sau avizate de Ministerul Educației și Ministerul Muncii, disponibile pe platforma www.amc360.ro, nu vor fi returnate sau anulate, indiferent de motivul invocat de client. Totuși, dacă cursantul se răzgândește și anunță neparticiparea cu cel puțin 5 zile înainte de începerea seriei pentru care a efectuat plata, acesta are dreptul de a participa la următoarea sesiune a cursului cu aceeași specializare, în cadrul modulului următor organizat. Furnizorul are obligația de a informa cursantul cu cel puțin 2 săptămâni înainte de începerea noii serii.